ponnymathilda

Alla inlägg under november 2012

Av Mathilda - 30 november 2012 21:12

Lee, du är bara för skön asså! ;D aahhahaahahah xD 
 

Av Mathilda - 30 november 2012 14:55

I LOVE NIALL JAMES HORAN!!!!! <3 ;D  

Av Mathilda - 30 november 2012 14:40

Dom bara: Can you walk out like normal people and be your self? Harry bara: London is quite big! xD ahahahahahah Harry då! <3 <3<3 ;) 

Av Mathilda - 30 november 2012 14:18

Hahah! fin rubrik! Skulle sovit över med beeestie idag men det gick inte så de får bli på jullovet ist :) <3 Men nu ska jag väll inte göra ngt speciellt så call me maybe!!! :D Haha
 

:O

Av Mathilda - 29 november 2012 17:07

Pappa är och bokar en tid som jag ska klippa mig!!! :O Oh NOO! 
Vet inte om jag vill färga det till typ sånhär färg :O ;)
 

Dethär är Eleanor Calder btw ;) Louis Tomlinsons tjej :D eler dom är förlovade <3 

Av Mathilda - 29 november 2012 13:14

     

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards