ponnymathilda

Alla inlägg under augusti 2012

Av Mathilda - 29 augusti 2012 18:40

Mörkblå T-shirt med vita stjärnor
Ljusblåa Jeans
Vitt linne
Håret: Tofs
=)

Av Mathilda - 28 augusti 2012 20:23

Idag på ridningen fick jag ramson :) hade inte ridit han innan men de va kul! Fast de va inte så kul att rida ut i regn :/ de kommer bilder sen :)

Av Mathilda - 27 augusti 2012 16:45

Eller innan jag tog på nagellack så va de gammalt xP ;)

:)

Av Mathilda - 25 augusti 2012 14:45

Gick ner till stan med Bella och vi tog varsin fraprino på E-house :) mmh! ;)

 

Av Mathilda - 24 augusti 2012 22:35

 


 


 


 

 

Av Mathilda - 20 augusti 2012 22:55

Imorn blir de stallet och rida terry :) vet inte vad va ska ha... Men på onsdag börjar ju skolan, bra eller dåligt? De vs ingen svår fråga! Sommarlovet har gått alldeles för fort! Vill ha mer lov! Nån mer än jag som känner så? :)

Av Mathilda - 20 augusti 2012 22:49

Lite roliga bilder x)

Av Mathilda - 17 augusti 2012 22:44

Mamma somna när hon skulle Natti min lillasyster, lillasyster sover och min låssaspappa somna vid teven... Socialfamilj.NU haha nähä, jag får väl också sova då :) natti natti!

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards