ponnymathilda

Alla inlägg under april 2012

Av Mathilda - 30 april 2012 14:41

Heej! nu är jag hos tilda och vi har precis bakat några typ chokladkakor. men dom är i ungnen nu , sen ska vi kanske gå ut lite elle nåt, jag vet inte men vi kommer iallafall ha ku, som vanligt, men nu pep ungnen så jag måste gå! hejdååååååå :) <3

                                                  
                  // Mathilda =D

 

Gammal bild på oss, men aja :)

Av Mathilda - 27 april 2012 07:17

Kommentar till frågestund !!!! :D
Tilda

Tilda

Söndag 22 april 21:23

Vem är din idol? carly rae jepson eller "Roffe" :)
Favorit årstid? sommar
Bästa mat? tacos eller makaronlåda hihi
Vem av dina kompisar är du med mest? izabella :)
Hur många bästisar har du? jag har tre riktiga bästisar, det är Tilda forsaeus, Izabella johansson och Lee adolfsson :)




tack !!!

 

http://www.forsaeus.blogg.se
IP: 81.224.56.153

Av Mathilda - 26 april 2012 20:23

tog spruta mot livmoderhalscanser idag i skolan, jag är as rädd för sprutor men det gick rätt bra ändå !!!


 hehehe :) 

Av Mathilda - 26 april 2012 20:18

svaren blev lite konstiga men ni ser ju vad det står iaf :)


jag är med i en fototävling hos www.idalinnjosefina.devote.se också :) med denna bilden


   var med du också !! :)  


Av Mathilda - 26 april 2012 20:10

Kommentar till frågestund !!!! :D
Linn Johnsson

Linn Johnsson

Onsdag 25 april 23:36

Favorit färg? turkos
Har du något smeknamn? inget, eller jo, hästnörd ;)
Favorit blogg? www.hanneadolfsson.devote.se
Vad har du gjort idag? varit med bella :)
Kan du skaffa facebook? joo, kanske det :)
Bästa artist? carly rae jepson eller rolf-göran bengtsson :)

 

http://idalinnjosefina.devote.se
IP: 213.67.112.46

Kommentar till frågestund !!!! :D
Hanne

Hanne

Tisdag 24 april 08:35

Vad gillar du för godis? choklad :P
Bästisar/hästar? kan inte välja !!
Favvo färg på schabrak? lila hv polo schabrak ! love it !
Hur många gånger har fu trillat av? 6 tror jag :o
Hur lång är du? 156 cm :)

 

http://Www.hanneadolfsson.devote.se
IP: 2.71.246.221

Kommentar till frågestund !!!! :D
Linn Johnsson

Linn Johnsson

Tisdag 24 april 00:18

Bästa låten? call me maybe !!!
Vad har du gjort idag? vart med bella :)
Vad skulle du gjort om du fick en miljon? köpa två old english sheepdog, och två hästar ! och en gård !


Ja det var några, kanske kommer fler! :)



tack för frågorna !! <3

Av Mathilda - 22 april 2012 18:42

fråga på !!

det blev ett kort inlägg ! haha 

                                                  // Mathilda :)

Av Mathilda - 22 april 2012 16:23

Trodde faktiskt att han skulle vinna eller iallafall komma tvåa men neej, det blev en femteplats :) det var väl med ganska bra :) nu väntar jag på bella som är hos sin farmor och äter :)

                                                            // Mathilda :)  

Av Mathilda - 22 april 2012 10:19

inatt har bella sovit här :) hon har typ sjungit och pratat i sömnen i natt, haha :) jag har lärt bella att ta hostmedicin också , hon har hostat jättemycket inatt ! :p  igår hade vi sjukt kul när jag, hanne, lee och julecka åt i stallet :) vi sköt upp lees macka i luften med en gaffel :) men nu får vi väl gå och äta ngt till frukost, efter att vi har kollat klart på lilla kyklingen ;) hej dååå !     // Mathilda :)


lilla kyklingen !!! ;) yeah !


izabella <3 :)

hehe, jag ! :)     


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards