ponnymathilda

Alla inlägg under maj 2012

Av Mathilda - 29 maj 2012 07:27

Vad ska jag blogga mer om ?? :) komentera och berätta vad ni tycker! :)

Av Mathilda - 28 maj 2012 14:24


Jag är med i en tävling hos hanne adolfsson, var med du också, du hittar regler på hennes blogg  www.hanneadolfsson.devote.se  


Hanne, du är en vän som alla kan lita på. Du ställer upp och hjälper dom som behöver hjälp, hjälper till i stallet, är jättebra på att ta hand om hästar och andra djur och och du är söt, snäll, rolig, knasig ( på ett bra sätt ) , omtänksam och du o Wilma är finast tillsammans. Jag vill bara säga att du betyter mycket

för alla och även om du inte ser mig som bästa vän så är du en av mina bästa vänner. 


                                              Hanne <3 Wilma! 

                                                     <3

Av Mathilda - 28 maj 2012 06:41

Hehe, vaknade 10 i 6 idag och  gick upp kl 6, sen kolla jag facebook och bloglovin och nu gör jag inte så mkt. ska nog gå och äta frukost och sen blir det skola :( kan det inte bli sommarlov??? :P jaja, orkar inte skriva mer såååå heeejdåå!!!! xP

Av Mathilda - 27 maj 2012 22:09

Jag ligger i sängen och läser och väntar på att det ska bli morgon, haha ne men jag ska nog snart sova och så blir det en vecka till och sen en till och sen en halv och sen SOMMARLOOOOV!!!! Och den ?/6 ska vi till Liseberg med skolan :-D Men jaha, GONATT <3

Av Mathilda - 27 maj 2012 20:52

Besök underbara Tilda Forsaeus bloggar !!! Hon är en härlig tjej som man alltid skrattar med!!!!

   

 


 

TIHIHIHI


www.forsaeus.blogg.se

www.photobyymeee.blogg.se

:)

Av Mathilda - 27 maj 2012 20:13

Idag har jag ätit morsdag middag med några, vi åt grillad kyckling och sen moussetårta till efterrätt :)

Sen var jag på stranden med Freja och Henke, jag och freja badade och det var riktigt skönt i vattnet :) jag såg en mini plattfisk också :) sen cyklade vi hem och jag har bara chillat, ätit och chillat lite till ;) ses imorn eller senare.

Jag åt dethär :)

och dethär

Mamma <3

Jag var på kåsa :) 

   



   


Av Mathilda - 26 maj 2012 16:26

Jag hatar allt just nu, allt är dåligt och jag har inte ens lust att följa med på grillfest hos tilda längre allt är bara skit! Min västis som gick att lita på har blivit en hemsk person som ljuger, glömmer mig och sviker alla personer utom två st.... Ingen i min klass är ngn riktig kompis och det finns en u min klass som kommer gå och säga detta till några och jag tror du vet vem du är, men jag vill bara fråga varför du skvallrar om min blogg för dom, det hjälper inte att va elak mot mig för att du tror dom ska gilla dig mer då..... Men somsagt allt är skit!!! Behöver någon att lita på, önskar att ni var här mina tre riktiga besties!! <3

Av Mathilda - 25 maj 2012 21:42

Mina nycklar är borta :((((( måste hitta dom ju! vill inte gå till alla ställen jag ska till, typ skolan och jag vill gärna kunna komma in i huset efter skolan :P men jaja, ska prata med dig imorgon på ss och jag tror du vet vem du är. . . . men nu ska jag äta jordgubbar sååå

Ha Det Bäst Flodhäst !!! :P 


Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards