ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 31 oktober 2012 12:17

 

 

Av Mathilda - 31 oktober 2012 11:57

Kommentera och säg till om min 1D tävling var för svår istället för att strunta i den, snälla!!! Jag gör en ny då! men ni som gillar 1D borde ju kunna den! :)

Av Mathilda - 31 oktober 2012 11:51

Ska göra läxa, PÅ LOVET?!!!! Vi har ingen bra mattelärare! Ska jobba typ från uppgift 1-40?!! hur tänker han egentligen??!!!!! Men när jag skulle göra läxan så fattade jag inte och mamma kunde inte förklara så jag slängde iväg matteböckerna och sket i de, så nu kollar jag film ist :) mkt bättre, han får skylla sig själv som ger oss läxxor på ett lov!


Av Mathilda - 31 oktober 2012 10:18

Haha, väntar på att Hanne ska vakna och skriva till mig på fb xP haha men jag får väll fortsätta att kolla på Pretty Little Liars, har börjat kolla om på de så jag är på avsnitt 4 xD, och så ska jag äta frukost, justde, ag ska städa marsvinsburen också :P mht att göra, men sen ska jag nog/kke till hanne och lee :) 

ses sen :)

Av Mathilda - 30 oktober 2012 22:48

De ända du ska göra är att skriva vem som kläderna tillhör i One Direction :D 


Priset är en länkning i de nästa 10 inläggen jag gör, en gästbloggning och ett eget inlägg med bara länkar till din blogg :D 


 

 

 

 

 

Svaren skriver du som en komentar!


LYCKA TILL NU!!! ;D

Av Mathilda - 29 oktober 2012 08:56

  Love this song! So beautiful!   

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6wBzR7zhA0g TRYCK HÄR OM YT VIDEON INTE FUNKAR!!! :D


Av Mathilda - 28 oktober 2012 21:41

Sitter serriöst och kollar mina mejl 24/7 nu!! brukar aldrig kolla dom typ, men är man med i bästa tävlinger ever så gör man de!!! :D fick värsta hjärtatacken precis när jag gick in och hade ett mejl i inkorgen, så va de från twitter -_- TYPISKT!!! men nu ska jag snart nana :) Hejdå! :P

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards