ponnymathilda

Alla inlägg under september 2012

Av Mathilda - 30 september 2012 19:35

Nu sitter jag och har bästa musiken i öronen! :) 1D <33 Idag har jag väl inte haft de så speciellt kul. . . Jag va hos kabanoss innan men de va så kallt så de va lite sådär, sen har jag bara vart hemma hela tiden och tråkat mig lite. imon är de skola igen, bajs! :/ hehe, men lite kul blir de väl. . . . ;) ne, nu får jag gå och duscha och så, bloggar kke mer senare :)

 

Fin bild på mg och några klasskompisar, bara för att vi är bästaste klassen! :) <3 Jag, Måns, Joel, Carolina och Tilda :)

  

Fin man va imorse då ;)


Av Mathilda - 30 september 2012 11:54

Bästaste serien i hela universum, och vet ni vad? Nu har jag sett upp till avsnitt 22 och då tar de bara slut, helt bang bom! Om någon vet vart resten av avsnitten tar vägen så kan den personen vara snäll att komentera de :) jag är på dåligt humör nu bara för att de bara har försvunnit, hehe xP

Av Mathilda - 26 september 2012 21:49

Ska strax sova, eller kke inte precis, ska se ett avsnitt av PLL först :) hehe, bästa serien :)<3 jag vet att detta va ett onödigt inlägg med de får ni stå ut med! xP men hejdå, hörs imon :)

 

Snygg man är då. . . . . xP he he

Av Mathilda - 26 september 2012 20:45

Jag får typ aldrig någon komentar, jag får max en i veckan eller inte ens de... :P inte så kul men aja, ni kan ju försöka komentera mer iaf. har jag en tråkig blogg? ni kan väll skriva vad ni tkr jag ska blogga om? please! :) :P

 

Miss U min lilla baby plutt <3

Av Mathilda - 26 september 2012 16:09

Kom hem från skolan för ett tag sen, cyklade hem i regn = :P :(. nej, men nu ska jag bara chilla till mammi kommer hem så ska jag, mamma och syster till stan en liten stund :) 

Kommer koma bilder som inte är från webbkameran snart, ska bara ladda in lite bilder i datan från min kamera först :) 

Ses senare

Slänger in en liten dagens outfit med :)

 

Körde på typ lite 1D style ;P

 


 


 


Hehe ;)

Av Mathilda - 24 september 2012 15:09

har precis kommit hem, sprang väl ca 2-2,5 km. inte mycke jag vet men jag kom inte på någonstans där jag kunde springa så de blev en kort runda :) Nu ska jag duscha och sen ringa ania, hörs senare :)

 

Av Mathilda - 24 september 2012 14:30

1. Chattade men hanne och va inne på datan

2. Åt frukost

3. Va inne på datan igen

4. Lagade mat

5. Åt

6. Kollar på tv

7. Ut och jogga

8. Duscha

9. Va med ania

10. Åka till mamma

11. Följa med mamma och handla

12. Chilla


Nehe, nu får jag ta och hitta mina gympa skor och sen springa :) 

hejdå sålänge :P

Av Mathilda - 24 september 2012 11:57

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. One Direction <3

2. Miley Cyrus

3. Maroon 5

4. Taylor Swift

5. Selena Gomez

6. Justin Bieber

7. Stiftelsen

8. Flo Rida

9. Fun .

10. Linnea Henriksson





Vilken låt är din favorit med nr 6? All around the world


Vilken är din favoritlåt med nr 8? Whistle


Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta? Naj


Hur många gånger har du sett nr 4 live? 0


Vilken är din favoritlåt med nr 5? Who says


När hörde du nr 3 för första gången? Typ förra året xP


Hur upptäckte du nr 10? Idol och radio


Vilken är din favoritlåt med nr 7? Vart jag än går


Hur många gånger har du sett nr 9 live? 0


Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta? Njae. . . 


Viken är din favoritlåt med nr 1? Live While We're Young!!! <3 <3 :)


Hur länge har du lyssnat på nr 2? typ sen 3:an xP


Till slut, vilket nr är bäst?  1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, och 1 xD xD <3



Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards