ponnymathilda

Alla inlägg under mars 2013

Av Mathilda - 31 mars 2013 03:21

         

Jag har många mer men jag orkade inte ladda upp dom! ;) haha

Av Mathilda - 31 mars 2013 03:15

Heeej! just nu sitter jag och skriver en berättelse. . . . . -_- svenska läxa u know! ( wilma fattar ;) haha! idag har vi varit på stranden/stränder och plockat snäckor, ätit och lite så! :) sen har vi ätit påskmat = inte så gott! hhaah! jag gillar inte janssons frestelse och sånt men de va gott kött! ;) imon ska jag och Gustav paddla kanot eller va de heter, scaaaryy! jag kommer ramla ur den! haha! men ni får ha de sååååå braaa! och glad påsk! :D 

 

Av Mathilda - 28 mars 2013 00:25

Först vill jag bara säga förlååååt för att jag inte har bloggat men jag har inte hunnit! Vi kom iaf till Florida igår! :) här är jättefint och varmt! Vi badade i poolen igår när vi kom och så! :) idag har vi varit på ett stoooort shopping center eller vad man säger! De va utomhus och med massa affärer! De va skoooj! :D jag fick med mig en tröja, en plånbok och ett par solglasögon! :) nu ska vi snart äta kvällsmat och sen ska jag, Gustav och Selma baaadaaa! :) ses imon tror jag! ;)

Av Mathilda - 24 mars 2013 04:06

är i new york just nu, om någon inte visste de. . . vi kom igår och nu idag har vi varit på stan och i central park (hur de nu stavas. . . . ) på hollister köpte jag en tröja, men jag visar den i en haul när jag kommer hem! och på Uni Qlo köpte jag en kjol/klänning :) 

 

en liten bild ;)

 

en skylt, står så på typ alla gator! de är att man bara får köra åt ett håll typ! :) 

 

vårat hotell! vi bor på våning 30/50! :O 

 

bild från central park :)

   

gustav på en stor scen typ! ;) haha

 

ett höööögt hus, som alla andra hus här! 

 

hollisteeeer! :D 

 

söta selmisen! :) 

från de stället där world trade center (stavning?) stog! namnen på de som dog

   

en av poolerna dom har byggt där husen (world trade center) stog! :) 

   

Jag och selma (ignorera att de stån foton av mathilda andersson, jag tog den från fb! ;) 


jag tog många mer med jag orkade inte ladda upp dom till datan! :P

Av Mathilda - 20 mars 2013 19:17

1. Jag är väääldigt mörkrädd, jag vågar knappt vara hemma själv när de är mörkt ute! :P

2. Jag är heeelt galen i pretty little liars, och nu är jag arg för att de va säsongsavslutning idag! :O 

3. Jag ska åka till New York och Florida om två dagar! :D 

4. Nu ska jag snart äta! ;) 

5. Jag håller på att ladda upp en videooo! :) 

6. Bästa låten med Little Mix är Change Your Life, tycker jag iaf! :) 

7. Jag har tre vänner som jag kan kalla bästa vänner, som jag kan säga allt till! :) 

8. Jag har F i matte! :(

9. Jag har inte så mycket plats kvar i mitt rum till 1D posters! :( 

10. Jag har ont i huvet nu! :( 

    Nu blev de bara dåliga saker i slutet så jag tar en till!! ;) 

11. Jag äääälskar hästar men ska nog sluta på världens bästa ridskola/stall! Men jag kommer åka dit          massor av gånger och häsla på och så! :D <3 Och så ska vi ju köpa Kabanoss och så nu med! Då kanske jag rider hnm där när han går att rida på! ;) haha! Men det är fortfarande BÄSTA stallet EVER! :) <3 <3 

Lavjooooo alla fina hästar och människor där! <3 


CHANGE YOUR LIFE - LITTLE MIIIIIX  click on the liiink now! 


Justde! Följ mig på twitter NU! om du har de då! ;) haha

Jag heter: 1D_mathilda FOLLOW FOLLOW! 


   

klicka på bilden! :) och sen på FÖLJ ;) hahah! konstigt inlägg!  


Av Mathilda - 19 mars 2013 17:03

HelloMyNameIsMathildaAndI'mBored

     

Skolan idag va. .  . . . inte så kul! Men KORT! :D och nu är de bara 3 dagar, 3 SMÅ DAGAR kvar tills jag åker till USAAAAA! :D hahaha! jag är sååå glad! och jag han lånat världens tjockaste bok att läsa där med -_- hahah! men den verkar iallafall bra! see you later friendssss! 

   

Av Mathilda - 19 mars 2013 07:36

  "gammal" bild

haha! :) x

Av Mathilda - 18 mars 2013 22:10

nu ska jag sova, om jag inte skrev det innan! ;) haha! men sov så gott allihopa! 


Jag viie bara säga att jag har världens normalaste och sötaste gris till bästa vän! 

  

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards