ponnymathilda

Alla inlägg under januari 2013

Av Mathilda - 31 januari 2013 20:55

Videoooooon är utee! :D Love iiiit

Av Mathilda - 31 januari 2013 14:50

hade en för ett tag sen men fick inge frågor... :/ så se till att kommentera nu!! :D 

Av Mathilda - 29 januari 2013 21:04

  

 

Faxi, Lina, Viking, Wilma, Cotte, Bellis, Terry, Niclas och Foxxy!   

Och Ramson! Men jag hittade ingen bild på dig. 

Av Mathilda - 27 januari 2013 19:32

Va på stan innan med tildiseeen! Jag köpte ett nagellack och en eyeliner :) Och sen en fraprino (hur de nu stavas... ;) hahha! sen gick vi hem lite och hon åkte hem vid halv 4. Då skulle jag till stallet och träffa hanne egentligen men jag fick såååån huvudvärk :/ men vi ses ngn annan dag bestiiie! :) 
Lite bilder på de jag köpte:          

Hahaha! vilka dåååliga bilder! xD ahahah 


Av Mathilda - 26 januari 2013 22:12

vill bara börja med att säga TACK! för att statistiken har höjts igen! :D så tack tack ;) haha.
Och så DAGEN :)
Först så va jag bara hemma, chillade och blabla! sen gjorde jag min iordning och gick ut på en lång promenad, en timme ungefär, och  när jag gick så skrämde bella livet av mig. . . . . Hon kom bakom min och trog i mitt hår så jag trodde jag skulle dö för jag blev så rädd! nä men iaf. När jag kom hem så åt jag och så, blabla tråkiga saker. Sen åkte jag till bella en stund och sen hem igen och nu har jag inte gjort så mycket! :) Hoppas ni hade en bra dag! 
   

Av Mathilda - 25 januari 2013 17:28

 

Hahahahaah! xD FINA??! ;D 
 

Av Mathilda - 25 januari 2013 17:21

de kommer snart en finfin film av miiiig och beeelli! xD vi är så fina i den asså! ;P haha

 

:(

Av Mathilda - 24 januari 2013 15:09

Statisktiken har sjunkt maaaassor!! :( inte skoj!   

Men aja, just nu bakar jag kladdkaaaaka! :D Mumsigt :P och den är klar om 10 minuter! intressant fakta.... men iaf, skolan va ganska lungn idag utom att vi hade svensa prov! ;( blää! de gick inte så jättebra för mig men jag svarade iaf på allt! och nu är jag klar med veckans läxor! :D yeeey! 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards