ponnymathilda

Alla inlägg under april 2013

Av Mathilda - 21 april 2013 20:43

Haha! Miffad jaow! 

Av Mathilda - 20 april 2013 15:15

Idag vid 11 så gick jag till biblioteket och mötte hanne! Sen gick vi på stan till 1-2 nånting... Jag köpte en tröja och brittiskt godis. Sen gick vi till mig och åt och gjorde inte så mkt! Sen gick vi till busshållsplatsem och så skulle hon hem vid halv 3 så då fick jag förbi stan igen och köpte byxor. Så nu sitter jag hemma och gör inte så mkt! Haha! Jag visade i förra inlägget vad jag köpte om du har missat de! Haha! ;)

Av Mathilda - 20 april 2013 15:11

Tröja - ginatricot Byxor - vila Godis - torget brittisk sak! Haha

Av Mathilda - 20 april 2013 10:56

Jag har vääääldigt tråkigt just nu! :P Haha! Men om typ 5 minuter ska jag till stan och möta hanne och då blir de lite roligare! hahah! men jag ville inte säga ngt egentligen så HEJDOO! 

 

Av Mathilda - 18 april 2013 17:00

Ingen skola för mog idag och här är varför: 


I några veckor har jag haft lite problem med andningen, men inte så mycket! bara lite ibland, de känns som att jag inte får tillräckligt med luft. Men så igår blev de värre, så vid typ 11 på kvällen åkte jag och pappa till sjukhuset, dom kollade på mig men hittade inget så jag skulle komma tillbaka fast till vårdcentralen idag. Så då imorse hade jag fortfarande så och då stannade jag hemma och vid 3 åkte vi dit. dom hittade ngen nu heller men jag fick Ventoline, en medicin som utvidgar luftrören, som jag ska ta när jag har svårt att andas! men jag har INTE astma, så ingen tror de! ahaha.. . . 


Nu idag har jag ju då inte gjort så mycket, just chillin' all dag long! hah! men jag missade en konsert och två läxförhör i skolan så de va väl inte såååå bra men aja! jag får göra dom ngn annan gång! Ha de bra sålänge! 


 

Av Mathilda - 17 april 2013 09:36

Har precis haft en rolig gympa lektion! ahah! vi spelade fotboll och volleyboll! :D men fotboll va roligare (vi gjorde tjejer för sig och killar för sig!) vi tjejer skrattade heeela tiden och så! hhahah! ;D 

 

Av Mathilda - 16 april 2013 21:55

         

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards