ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 17 december 2012 21:51

@1D_mathilda
 

Av Mathilda - 17 december 2012 17:29

har så sjukligt tråkigt så jag sitter bara och skriver massa tråk på både facebook, bloggen och twitter ;) hahha! Någon som vill skypa eller nåt? ;) #CallMeMaybe!! 
 

Btw, JAG ÄR DÖD från och med nu så vi skippar de där med skype ;) för vem vill skypa med ett lik!?? ;) ahhhahah, men guuuuuuuud va jag skriver och guuuuud va snygg bild!!! :O <3 

Bäst att jag stänger av datan ett tag nu... ;) see you soon!

:D

Av Mathilda - 16 december 2012 20:03

Har haft en jätte rolig dag!!! Julshow i stallet :) Först leda på ponnyridning och sen va jag med hanne <3 oh kollade på alla "uppvisningar" haha eller vad man ska säga, de va maskeradhoppning, ponnyrace, westernsak, luciatåg och jaaa!! fullt upp! ;D men de va ju bra att ha ngt att göra iaf, kommer nog bilder sen :) 

Av Mathilda - 16 december 2012 12:35

 

Va ett tag sen nu, så fråga på!! :D Xx

Av Mathilda - 16 december 2012 11:45

       

Hahahahah! ;') <3 x

Av Mathilda - 16 december 2012 00:23

hahaha! nu va de söndag :( skola imon... :P men iaf, sover hos wilmis inatt och imon stallet kl 2 :) vi kollar love actually nu <3<3 braooooo! harrys favoritfilm ja. . . ;) men nu ska v nog snart söööva. NATTI!!! <3 <3

 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards