ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 25 december 2012 15:50

     

Dålig humor?! nää de säger du inte?!! :O hahahaahah xD skrattar ihjäl miiiig!!! ;D

Av Mathilda - 25 december 2012 00:21

Julklappar ;D ♥ 
iPhone 4 :D.
One Direction poster.
2 One Direction handdukar.
turkosa benlindor + schabrak.
t-shirt
armband
massa smink saker
pengar till usa 
och lite mer saker... ;) ♥
Tack alla för presenterna och en jätterolig dag!!! ♥

och så hade jag på mig en randig tröja och skrev boo bear på handleden för louis!! :D fast vi har inga morötter hemma :( får se om jag kke äter en imon? ;) och imon ska jag först till gekås och köpa iPhone skal och så, sen på julfest och kke fler julklappar från mina andra kusiner !! :D hade/har ni en bra dag? :) <3

Av Mathilda - 24 december 2012 17:19

   

Av Mathilda - 23 december 2012 18:59

Soooooooo Excited! :) <3 och så är de LOUIS födelsedag, 21 år! :) 
året har gått sååå fort! känns som att de va första dagen i sjuan för några veckor sen och att jag nyss va på stranden och hade bara shorts och linne på mig! :O Men hoppas 2013 blir ett toppenår!!! de tror jag de blir iaf! 
 

Av Mathilda - 23 december 2012 00:27

SO EXCITED!!!!!!! :DDDD ska bara hitta ngt att ha på mig med ;P

Av Mathilda - 23 december 2012 00:24

Hahaha! sitter hemma hos Bella och äter. Förs spiller hennes pappa julmust över bordet och sen ska leon (hennes bror) ställa ketchupen på bordet och spiller ut min julmust över mig! :O hahahaha, jag skratta så jag grät! ;P ♥ ♥ 
 
gammal bild!! :O <3
 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards