ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 2 december 2012 10:03

www.cdon.com kan man köpa jääääätte många one direction saker :) ville bara säga de ;) hahah de va någon som tipsade mig om de, men jag kmr inte ihåg vem : / GLÖMSK!! eller vad man nu säger ;P men igår så lärde jag mig iaf introt till little things på piano :D den är jätte lätt så jag kan typ början utav versen med ;) men nu ska jag äta frukost så vi ses senare!!! ;D <3 
 

Av Mathilda - 1 december 2012 23:23

 

Dom är lite förstörda!! :O

Av Mathilda - 1 december 2012 20:28

OH YEAH! det är ju 1D dagen idag ;) hahhah! Ha en bra one direction dag! även om de typ är kväll nu! ;D hehehe! 
     

Av Mathilda - 1 december 2012 12:19

   

Av Mathilda - 1 december 2012 12:16

         

tagna med min mobil -_- hehh

Av Mathilda - 1 december 2012 11:54

De är redan december! o.O ojojoj va tiden går fort! tror jag ska gå ut och ta lite bilder sen för de är frost (!) på gräset ahahaah! men det skulle vara bättre med snö! men iaf ha en bra 1 deceber dag ;D <3

     

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards