ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 13 december 2012 15:29

haha! tog bara en lite random rubrik, men iaf, va i skolan idag (som vanligt på en tråkig torsdag) och vi gjorde inte ngt speciellt, kollade på lucia och så... har laddat kameran så nu ska jag ut och ta pics!! :D så dom kmr nog upp här sen! :) ha de bra! xx

Av Mathilda - 13 december 2012 15:27

Hej skulle du vilja läsa min blogg? Den handlar om ALLT!! t.ex Hur det är att vara 12 år och jobba som modell eller hur man gör en läpp scrub för torra läppar eller hur man gör skönhets masker och mycket mycket mer!

 
Jag kke kan läsa den, men då skulle de va bra om du skrev vad den heter.. ;) hahah 

Av Mathilda - 12 december 2012 20:50

            

OH YEAH!!! :D <3



Av Mathilda - 12 december 2012 16:44

hhaaha! jaa, hela fb bombades ju så jag tror alla vet de!! ;D Ha de bra!!

Av Mathilda - 12 december 2012 15:38

Vantar + Mössa - Grå - Svea 
         

Av Mathilda - 11 december 2012 14:36

ska rida fina Ramson sen :D Tror det blir typ markarbete men jag vet inte. . . . . . haahah ;) 

Btw, Jag bara ääälskar vintern!! eller inte att de är så kallt men jag gillar snön och allt mysigt som händer, som t.ex baka julkakor/bullar, åka pulka och JULAFTON!! :D haaha! Men jag längtar så mkt! träffa släkten och så. 
På söndag är de julshow i stallet med :) ska inte va med i ngt men jag ska kolla!! :) så de bir skoj, bästa hanne ska va med i ponnyracet med wilma!! :D ahahah <3 Lycka till Beeeeeestie! <3 

   

Av Mathilda - 10 december 2012 21:58

Har bara tagit de lungt, eller nja... åkte pulka/madrass med bella i en stor backe och sen har jga bara tagit de lungt, ska sova nu med :) vi ses mer imon och så kanske de kommer upp jul/vinter bilder för jag ska hämta min kamera hemma hos pappa, eller ladda den ;) haaha seees ;D <3
Sååå söööt!! hhahhahah
 

Av Mathilda - 10 december 2012 08:53

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards