ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 28 december 2012 19:22

Sry att videon är KNÄPP!!! hahaaha xD 


 

Av Mathilda - 28 december 2012 18:18

Jag va på gekås innan med bella ju, så de kommer snart en cp video på vad jag köppte! :D 

 

Av Mathilda - 28 december 2012 14:20

Liten outfit för idag :) ska till gekås med pappi och belli sen :D hörs sen! <3

     

Jeans- HM / Linne- Gekås / Tröja- HM / Sockar- nää, skoja bara!! ;D 

Av Mathilda - 27 december 2012 19:05

   

En grå tröja med halvlånga ärmar och typ "fransar" där nere :) 

   

En mörkblå tröja med vit text 87 och nitar vig texten :) 

Av Mathilda - 27 december 2012 18:53

Igår va jag på stan först med wilmiiii och sen träffa vi ania där och lite så :) fick med mig 2 tröjor hem och de va ju rea så de va billigt! :D sen kom jag hem, chilla på liivet och så ;) hahah! sen vid kvart i 6 typ så åkte jag till stallet. Träffa hanne och hon skulle rida Mickey och sen skulle jag sova hos hon :D men iaf, hon red och de gjorde hennes systrar med och Emeline (hennes stora syster) hoppade upp och red cotte (b-ponny) så de såg ju liiite skoj ut!! xD hahaah ;) sen gick vi hem till hanne och satt vid datan när hon duschade (konstig mening, jag vet!) sen skulle vi handla gooodis och läsk så vi gick till time :) sen åt vi och bara satt vid datan, daampade, gjorde konstiga filmer och SKRATTADE!!! :D hahaahah!! vi va då uppe lite länge..... hehehe, vi somnade vid kl 6 på morgonen och vaknade 12 på dagen! xD hahahah!!!!! Men jag har iaf haft 2 SJUUUKT roliga dagar! så TACK för de HANNE ADOLFSSON bästa vännen på jorden! ^^ <3<3 :D 
LITE FINA BILDER!! xD
 

Hanne ch Mickey :D <3


     

Lite fb statusar xD vi spammade facebook igår.... ;) 
 

Emeline ville att vi skulle ta kort när hon sov. . . .så de gjorde vi med... ;) ahahahah 
Och en JÄTTE fin bild ;) haha, bjuder på den... 
 

Av Mathilda - 26 december 2012 00:31

Haft en bra dag!! Först va jag hemma, sen åkte jag och pappa till lite olika affärer och så, hem och sen på ett julkalas :) eller mer som en mini jul! Fick en sjal, ett par leggings, presentkort och 800 kr... Haha ;) nu ska jag sova och imon sova över med Hanne!! :D <3 Natttttiiiiii!!!
Supeeermaaaaan är från en affär som sålde teve, dator och så.... xD

Av Mathilda - 25 december 2012 15:52

       

Lite smått kär och vill haaaa!!!! :D <3

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards