ponnymathilda

Alla inlägg under december 2012

Av Mathilda - 10 december 2012 07:40

Är hemma från skolan idag, jaghar ont i magen och så.. :( Men de blir nog bättre hoppas jag! 
Nu ska jag kolla på någon film och bara vila mig så ses vi sen kanske.... ;) 
 

ha ha ha ha xD 

Av Mathilda - 9 december 2012 10:59

Från www.cdon.com :) <3
       
 

Av Mathilda - 9 december 2012 10:32

Jag ville bara säga att jag hatar min lillasyster så om någon vill ha henne så kan ni ringa!!!! 

Av Mathilda - 8 december 2012 21:57

Perrie (hon med ljust hår) är zayns girlfriend om ngn ville veta! men ddom är iaf ett litet tjejband som sjunger grymt! lyssna! tkr jag! ;) <3 haha

Av Mathilda - 8 december 2012 20:52

           

Av Mathilda - 8 december 2012 20:43

Bästa dagen på lääänge kan man säga! Först stan med Hanne och kolla lite affärer, drack frapino och köpte en stooor plansh med mina pojkar! ( 1D ) Sen gick vi hem till mig (pappa) och kolla lite videos och så.. :) sen hem till mig (mamma) och skratta jääätte mkt! aahaha <3 xP Sen gick vi till hennes mormor och lämna lite saker, sen åkte vi till hanne och "kokade" mackor i mikron och torterade osten med en osthyvel!!! ;) ahahaa! och fixade på hennes rum och lite så... sen skulle jag hem :/ men men, vi ses väl ngn annan gång med! :) <33 
nu sitter jag och chattar lite med jonna och de va lääängesen jag gjorde de! har inte träffat hon på evvvigheter nu! <3 
Planshen: ( bilden är från hannes twitter! följ gärna henne om du har twitter!! @HanneAdolfsson ) 
 
hon köpte en likadan ;) haha <3
Och så skrattade vi typ sönder åt detta!!!!! xD hahaahah <3 . . . .
 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards