ponnymathilda

Alla inlägg under oktober 2012

Av Mathilda - 2 oktober 2012 13:37

Hemma från skooolan nue! :P inte så kul, vi hade vanliga ämnen idag bara, bla. SO provet! Tror de gick ganska bra med man vet ju aldrig! hehe, men imon blir de simma med skolan :/ gillar inte de! :P de blir så stressigt bara! men aja, nu ska jag snart äta och sen riiiidaaa! <33 hehe, bye bye!

 

Av Mathilda - 2 oktober 2012 07:15

Nu blir de snart skola tror jag, har on t i magen :/ men de går nog bra ändå . . . .  Ikväll dressyr med Ramson :) fast de skrev jag ju igår :o detta blev ett väldigt tråkigt inlägg med aja, allt är inte roligt! ;) 

Bara för att detta va tråkigt så får ni en liten bild också ;)

 

;) <3


Av Mathilda - 1 oktober 2012 21:42

Så jag gjorde 4 armband xP :) men dom blev väl rätt fina :/ ;)

Av Mathilda - 1 oktober 2012 17:58

sitter bara i soffan och pluggar lite SO nue, inte kul med läxor men de måste ju göras. Idag va de skola som vanligt, tråkig och så ja! men sen har jag bara chillat och så. imon blir de dressy tror jag på ramson <3 :) de blir väl kul :) ne, nu får jag fortsätta plugga so :P :( hejdooooo! xP

 

Har snuggaste google bakgrund asså!!!! =D <333

De finns en på bara niall, en på bara liam och två på hela 1D <333 

Presentation


Heej! ❤ Jag heter Mathilda och jag är 14 år. Jag tycker om att vara med mina kompisar, rida, kolla serier och lyssna på musik! Directioner, Upper East Sider, Little Liar och Calderic ❤ Jag hoppas att du gillar min blogg!

Kabanoss

  Detta är min och min mammas häst Kabanoss. Han är en 3årig valack och världens bästa häst :) ❤

 

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards